Veelgestelde vragen
De meest gestelde vragen over bestellingen, betalingen, bezorging en levering, en ruilen en retourneren vind u hier.
Bestelling
Alle vragen over het bestelproces en uw bestelling vind u hier
1. Zoek op www.Dailyness.nl het gewenste artikel op.
2. Selecteer op de productpagina de gewenste kleur en maat.
3. Klik op de knop: ‘Aan winkelwagen toevoegen’.
4. Heeft u een kortingscode of giftcard ? Vul dan deze in tijdens het afrekenen.
5. Klik om op de knop "betalen" om je bestelling af te ronden.
6. Doorloop vervolgens de stappen voor de betaling.
7. Zodra de bestelling is geplaatst ontvangt u van ons een bevestigingsmail per email en gaan we aan de slag met het verzenden van uw bestelling!
Wij raden het aan om bij het bestellen een account aan te maken. Met een account kun je al jouw gegevens en bestellingen achteraf inzien.
Dit is helaas niet mogelijk. Een item is pas gereserveerd wanneer uw bestelling volledig is afgerond.
Over het algemeen worden onze items niet meer herbevoorraad. Mocht u interesse hebben in een uitverkocht item kunt u een chat bericht achterlaten met de volgende informatie:
-Om welk item, kleur en maat het gaat.
-Emailadres
Zodra het item dan op voorraad komt zullen wij u op de hoogte stellen via de mail
Zodra uw bestelling is afgerond, ontvangt u per email een bevestiging met factuur op het door uw opgegeven e-mailadres.
Wij kunnen niet garanderen dat het mogelijk is om uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Stuur ons een bericht als u de bestelling wilt wijzigen of annuleren, dan kijken we wat we voor u kunnen betekenen!
Betaling
Alle vragen over betaling en betaalmogelijkheden vind u hier
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Bij Dailyness shop je veilig en betrouwbaar, dit wordt onder meer gewaarborgd door Webwinkelkeur. Uw bestelling kan via de onderstaande wijzen worden betaald:
- iDeal
- Klarna
- Bancontant
- Creditcard, Paypal, American Express, Visa.
Dit kan helaas voorkomen. Wegens privacy redenen wordt de weigering door Klarna niet aan Dailyness doorgegeven. Voor meer informatie en hulp kunt u het best contact opnemen met de helpdesk van Klarna. Ga hiervoor naar www.klarna.com/nl/klantenservice of neem telefonisch contact op via het telefoonnummer 020 808 28 52.
Om uw bestelling alsnog te ontvangen, raden wij u aan om een nieuwe bestelling te plaatsen en hierbij voor een andere betaalmethode te kiezen.
Wanneer het niet lukt om uw kortingscode te verzilveren raden wij jou het volgende aan:
1: Controleer of u de kortingscode juist hebt ingevoerd
2. Controleer of de kortingscode nog geldig is.
3. Neem contact op met de klantenservice, we helpen u graag verder.
Bezorging en levering
Alle vragen over bezorging en levering vind u hier
Wanneer komt mijn pakket binnen:
Als uw bestelling op werkdagen voor 15:00 is geplaatst. Is het pakket de volgende dag in huis.
Mocht u in het weekend, of later dan 15:00 bestellen. Is de levering 1-2 dagen.
Ik heb geen track&trace
Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt krijgt u via de mail een track en trace binnen.
Mocht u deze niet binnen krijgen. Neem dan even contact met ons op via de live-chat, whatsapp of email.
Het kan helaas voorkomen dat uw pakket wat vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren u daarom om eerst de track en trace gegevens goed te controleren.
Mocht de informatie op de track en trace pagina niet juist zijn, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen het probleem direct voor u uitzoeken.
Bestellingen boven de €50,- hebben gratis verzending.
Onder de €50,- betaal je €6,37 voor.
Ruilen en Retourneren
Vragen over ruilen en retourneren van uw bestelling vind u hier.
Wist je dat het ruilen van items gratis is ?:)
Ruilen en Retourneren
Vragen over ruilen en retourneren van uw bestelling vind u hier. Wist je dat het ruilen van een item gratis is ?
Hoe kan ik mijn items retour sturen
Zijn jou ontvangen items niet helemaal naar wens ? Wat de reden ook is, je bestelling mag binnen 14 dagen zonder reden worden teruggestuurd.
Voor het retouren graag een mail sturen naar: info@dailyness.nl. Vermeld daarbij het ordernummer, de items die retour gestuurd worden, en de reden van retour.
Vervolgens zulen wij je een retourlabel opsturen. De kosten voor retour zijn €6,40,-
Het retourlabel kan online worden betaald en vervolgens uitgeprint worden.
Het retouren gaat als volgt:
✓ Leg de items de je wil retourneren terug in de doos, met de pakbon erbij.
✓ Zorg dat de doos goed afgesloten en ingepakt wordt.
✓ Plak de retourbon op de doos.
✓ Lever het pakket in bij uw dichtsbijzijnde PostNL locatie.
De kosten voor het retour zijn voor koper.
Let op: Retourneringen die niet binnen 14 dagen worden aangemeld kunnen niet worden aangenomen.
Items van de samplesale kunnen niet geretourneerd worden. Wel kunnen de items op kosten van de koper geruild worden naar een andere maat of kleur.
Mocht de geschikte maat of kleur niet meer beschikbaar zijn, kunt u kiezen voor een store-credit.
Voor alle items op de webshop geldt de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Heeft u een klacht over de bestelling? Dan mag u ons hierover mailen. Het is belangrijk om in de mail uw ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de klacht duidelijk zichtbaar is.
Volg de onderstaande stappen om artikelen te ruilen:
- Stuur een mail naar: info@dailyness.nl met daarin je naam, ordernummer en welke items je graag wilt ruilen.
- Vermeld in de mail welke items je graag in ruil terug zou willen ontvangen, Vermeld duidelijk de gewenste maat en kleur.
- Je ontvangt van ons een verzendlabel die je kunt uitprinten. Deze kun je op het pakket plakken. Met dit verzendlabel kun je de items gratis inleveren bij het dichtsbijzijnde PostNL punt bij jou in de buurt.
- Zorg dat de items zorgvuldig worden ingepakt. Artikelen dienen ongedragen en onbeschadigd te zijn.
Wanneer je na het ruilen als nog je bestelling wilt retourneren wordt er €6,40 voor het ruilen in rekening gebracht.
Let op: items van de sample sale kunnen worden geruild op kosten van koper.
U hoeft niet de (volledige) Klarna factuur te betalen wanneer uw bestelling gedeeltelijk of volledig retourneert. Om extra kosten te voorkomen raden aan om uw retour via de Klarna app aan te melden. Klarna zal dan de factuur pauzeren tot dat uw retour door ons is verwerkt.
Zodra uw retourzending is verwerkt en je de retourbevestiging hebt ontvangen, zal ook de Klarna factuur worden aangepast, De aangepaste factuur ontvangt u binnen 23 uur na verwerking van retour.